5 užitečných tipů, jak vybrat nábytek do kanceláře

0

Kanceláře jsou pro mnohé z vás druhým domovem, kam každé ráno – ať už s radostí a chutí či bez – odjíždíte za prací a kde trávíte podstatnou část vašeho dne. K odvedení kvalitní práce je proto velmi důležité, abyste se v pracovním prostředí cítili dobře, příjemně a uvolněně. Zařídit si ale svou kancelář tak, aby ve vás vyvolávala jen líbivé pocit, není vůbec jednoduché, většina lidí si s tímto úkolem jen marně láme hlavu a zkrátka ať dělá co dělá, neumí vytvořit příjemné prostředí. V dnešním článku vám poradíme, jaký nábytek vybrat, abyste s výsledkem byli maximálně spokojeni!

Základní vybavení každé kanceláře – pracovní stůl

Psací stůl Justin

Žádná kancelář se neobejde bez kvalitního pracovního stolu. Zvolit opravdu funkční, ale zároveň dostatečně prostorný a vzhledově přitažlivý stůl bývá mnohdy skutečným oříškem, ovšem necháte-li si poradit jak na to, hravě tento úkol zvládnete. Při jeho výběru se proto řiďte nejen estetickou stránkou, ale i ideálními rozměry. Ke své práci jistě potřebujete dostatek volného místa, hodit se budou i úložné prostory, kam schováte to, co nemá být viděno. Uvědomte si, že stůl je středobod kanceláře – věnujte mu proto dostatečnou pozornost.

Jak vybrat úložné prostory

komoda

Součástí správně vybavené kanceláře jsou i úložné prostory, které zde zkrátka nesmí chybět. Vzhledem k tomu, že se mnohdy jedná o jeden z nejvýraznějších prvků vaší kanceláře, měli byste jejich výběru věnovat čas. Do vzhledově přitažlivé komody umístíte potřebné dokumenty, papíry, lejstra, desky a mnoho dalších věcí, jež jsou pro práci nezbytně nutné. A jak postupovat při výběru? Myslete nejen na dostatek prostoru, ale i na fakt, zda je vám příjemnější komoda otevřená či zavřená.

Věci, které chcete mít neustále po ruce

Úložný kontejner

Při práci jistě oceníte šikovného pomocníka, díky kterému budete mít to nejdůležitější neustále po ruce. Mohou to být pracovní dokumenty, sešívačka, razítka či věci, jež se vám zkrátka nevešly do šuplíků u pracovního stolu. Pozornost tedy zaměřte na úložné kontejnery, jež si můžete umístit ihned vedle stolu. Jsou k dostání v zajímavém provedení, takže si jistě dokážete vybrat.

Máte si kam sednout?

Otočné křeslo

Nevýhodou práce v kanceláři je bezesporu fakt, že převážnou část dne jen sedíte. Právě proto je třeba uvědomit si, zda je vaše židle dostatečně kvalitní a zda vám dopřává oporu těla. Sedavé zaměstnání má své mouchy – občas z něho bolí záda, občas krk, někdy se cítíte unavení. Vybrat správné sezení je proto základ.

Třešnička na dortu

Obraz

Kanceláře sice mají motivovat ke kvalitní práci, nikde však není psáno, že si toto prostředí nemůžete něčím oživit. Výborně vám k tomu poslouží různé dekorace a doplňky, díky kterým se zde budete cítit mnohem příjemněji. Obklopte se věcmi, jež máte rádi a líbí se vám. Obraz na stěnu rozhodně není šlápnutí vedle. 

5 užitečných tipů, jak vybrat nábytek do kanceláře
5 (100%) 1 vote

O autorovi

Veškerý volný čas trávím s prsty na klávesnici. Psaní článků se stalo mým největším koníčkem, který mě baví, naplňuje a dává do života něco nového. Do svých článků se snažím dávat maximum a kousek sama sebe. Nejraději mám témata o bydlení, díky kterým vím zase něco navíc. Zařizování domácnosti je mou radostí a pro nelibost své rodiny neustále hýbu s nábytkem. Ráda Vám poradím s výběrem nábytku či zařízením interiéru, proto se na mě neváhejte obrátit v komentářích pod článkem. Budu se těšit na Vaše reakce!

Napiš komentář